Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B13o41h87u65m97í47r 18Š20i17m32e85k 3351770534194

Vybrzďování znám osobně od pana Repíka z Chlumu. V Korosekách vjíždím z vedlejší silnice s vlekem a dávám přednost zprava. Na hlavní žádné auto, tak jedu. Náhle se z muldy vyhouplo luxusní auto. Asi jel rychlostí 130 km za hodinu. Znám to tam a osobně vím, že je to možné. V nepřehledné zatáčce mne předjížděl a jeho auto řvalo klaksonovou arii. Předjel mne a vybrzďoval. Musel jsem prakticky zastavit. On se znovu rozjel a tak jsem pustil brzdu. Jenže on dupnul na brzdu znovu. A to jsem nečekal. Jemu jsem sundal jen značku. Já měl škodu za 30 tisíc korun. Vyběhl z auta a postavil se mi řvoucí k okénku, že jsem měl strach, že mi jde o život. Pak stále s někým telefonoval a vykřikoval, že má známé policajty. Po hodině přijela policie a začaly výslechy a focení při pozdním soumraku. Bezeškodné sundání značky auta ohodnotil policajt na 30 tisíc korun škody. Byl jsem pozván k výslechu policií. Bylo mi jasné, že sám nemám šanci. Vzal jsem si advokáta, který mne zastupoval. Nemohl jsem se tomu věnovat. Musel jsem pracovat. Mladý advokát vysílal cosi, já jim ukážu! Neukázal. Doporučil mi, abych se podřídil rozhodnutí policie, že si má každý hradit svoji škodu ze svého.

Z toho plyne poučení: Mocnému blbci se nevyhneš, ale musíš se o to snažit!

:-)

+1/0
14.7.2016 10:46
Foto

J29i86ř28í 60H90e98r86m43á69n85e75k 4716502782810

To máte pravdu. Otřesné.

Ale, jednu maličkost si dovolím říci. Pokud vyjíždím z vedlejší, neplatí přednost zprava.

Ale k průběhu té nehody: Vinen je obvykle ten zadní řidič a velmi těžko prokazovat opak.

0/0
14.7.2016 10:48

B66o61h93u26m16í22r 26Š56i35m97e44k 3691460164534

Jenže tenkrát jsem to měl zdokumentováno i policajtem na fotkách.

Ano, přednost jsem dával vpravo na hlavní. Tím jsem chtěl jen říci, že tím vlekem jsem tomu šílenci mohl dočasně zablokovat cestu pokud jel na okresní silnici 130 km za hodinu.

0/0
14.7.2016 10:59
Foto

J45i65ř91í 83H85e56r48m53á75n88e26k 4966282792310

Pane Šimku, nezlobte se, já jsem takový purista a trvám na správných definicích.

Vy jste prostě dával přednost, protože jste přijel k silnici s předností v jízdě (k hlavní silnici).

A vůbec není podstatné, jestli jste tu silnici svým autem zablokoval, ale jen a pouze to, zda jste jiné řidiče neomezil či dokonce neohrozil.

A zdokumentováno máte co? To, jak auto vypadá po nehodě, že? Ale to nic neříká o průběhu nehody a tam se obvykle uplatňuje jednoznačné pravidlo "nedodržení bezpečné vzdálenosti".

A to na Vás asi ušili, takže zbývá jen naštvanost. Do mě před třemi lety najel řidič Superbu s ruským nebo ukrajinským jménem a protože nereagoval vůbec na žádnou poštu, pojišťovna mi nedala nic.

Celou škodu, nebyla tak tragická, asi 55.000,- Kč jsem cvakal ze svého. Já vždycky říkám, že za volantem je člověk jednou nohou na hřbitova a druhou ve vězení.

Tak tentokrát jsem prodělal jen peníze.

0/−1
14.7.2016 11:10
Foto

I75v67a41n 34D64ř33í40n61e46k 5963132408927

pane Šimku děkuji za nahlédnutí a komentář, to co popisujete to píše sám život. Přeji mnoho šťastnýchj

km bez nehod a setkání s takovými řidiči které popisujete. Poznámka: možná jste měl zkusit změnu advokáta, i když to bylo tvrzení proti tvrzení, tak proto to policie vyhodnotila, tak že vina bude / a tím pádem si škodu platí každý sám.

Přeji hezký den

0/0
14.7.2016 10:55

B61o56h39u50m37í25r 49Š20i78m65e91k 3351270184274

Kdybych se tenkrát hádal o pár tisíc korun, přišel bych o víc.

0/0
14.7.2016 11:00
Foto

I37v89a24n 97D75ř13í31n75e37k 5213502308147

k tomu není co dodat

0/0
14.7.2016 11:07

P14e54t86r 82M26u55n90z29a58r 1745691139406

No já hlavně nedokážu pochopit, že když někdo pospíchá nebo si prostě jen užívá radost z rychlosti (což je sice proti předpisu, ale dokážu to pochopit), tak najednou má hromadu času, aby "vyučoval" toho, kdo ho zpomalil. Dokonce jsem viděl video, který takový rapl dal sám na net, jak se hnal někam za dvěma cyklisty, jen aby jim vynadal.

Někteří lidé mají prostě ego tak velké, že by ho mohli vyvážet.

+3/0
14.7.2016 9:28
Foto

I20v96a11n 48D98ř46í24n23e33k 5553822148637

pane Munzare, děkuji za nahlédnutí a komentář, o tom ten článek je, hezký den přeji

0/0
14.7.2016 9:30

B88o40h79u11m38í85r 94Š44i16m33e78k 3191190714274

Psychopati by měli být z dopravy eliminování. Když to nejde v politice, tady by to jít mělo!

+1/0
14.7.2016 10:55
Foto

J97i77ř25í 53H94e45r91m34á74n88e22k 4136152902790

Cyklisti se taky dají vybrzdit? Ale "školení" je na silnicích velmi, velmi běžné.

0/0
14.7.2016 9:54

M97i13l77a62n 65S59t48e56h45l83í17k 7940149723321

V neděli mě vybrzdila má vlastní žena. Jela na kole přede mnou a lekla se auta, které přijíždělo z vedlejší silnice. Prudce zabrzdila a já abych do ní nevrazil, jsem pořádně vzal za obě brzdy a udělal jsem salto i s kolem. Mám z toho pěkný "silniční ekzém" na obou nohou a naražené rameno. :-)

0/0
14.7.2016 10:45
Foto

J39i89ř74í 96H24e54r40m38á19n27e95k 4166152222260

To je hezké, ale do definice "vybržďování" se to příliš nevejde.

To už bych taky mohl napsat, že mě "vybrzdil" můj pes, když jsem jel na kole.

0/−1
14.7.2016 10:50

M81i88l52a36n 35S74t40e56h16l66í58k 7300789693861

To jsem dal pochopitelně k lepšímu jen pro zábavu.

0/0
14.7.2016 11:02
Foto

J50i87ř60í 52H58e31r38m18á76n34e66k 4746682442680

Já taky. Byl to dalmatin a já ho, velmi hloupě, měl na vodítku.

Je to asi 30+ let a já předvedl pěkný kotrmelec přes řídítka.

0/0
14.7.2016 12:12
Foto

J53i43ř44í 29H11e28r51m77á47n56e98k 4436682392640

Jako vždy mylně mě pan Kula oslovil, takže já si dovolím říci své mínění. Samozřejmě, mám jen 47 let za volantem a najel jsem pouhých asi milión km (patrně o něco více) bez významnější nehody.

Takzvané "vybržďování" jde v trendu současné společnosti, kdy věci závažné a tragické jsou bagatelizovány a věci bagatelní démonizovány.

"Vybržďování" je velmi vážný přestupek, protože svědčí o psychice "vybržďovače". Takže by měl následovat velmi přísný trest, papíry do čistírny nejméně na 6 měsíců a milého řidiče k dopravnímu psychologovi.

Ale "fyzická" nebezpečnost tohoto přestupku je nepatrná. Zatímco se řeší jedno "vybržďování", které nepoškodilo ani plechy, zahyne na našich silnicích několik lidí. A příčinou není nikdy ani náhodou "vybržďování".

Příčiny jsou notoricky známé. Nesprávné předjíždění, překročení rychlosti, nedání přednosti v jízdě. Ale to nikdo neřeší, s tím jsme smířeni a dokonce pachatele těchto nejzávažnějších nehod omlouváme.

On ten chudáček nevěděl, že když předjíždí před horizontem přes plnou, tak se tam může objevit jiné auto.

A co? Zahynulo jen pár lidí. To je jen statistika, ale "vybržďování" to je pro každou televizi taková senzace, že klidně přetrumfne i pár mrtvých.

+1/−4
14.7.2016 8:52
Foto

I33v61a68n 32D76ř18í54n62e62k 5943532808757

pane Hermánku i Vám děkuji za nahlédnutí a komentář, a jak sám uvádíte, " vybržďování " je velmi závažný přestupek , a s tím s Váma naprosto souhlasím, To že nedojde ke kolizi je už jen dílo náhody, reakcí vybržděného řidiče, apod.

Přeji hezký den a mnoho šťzastných km, a jak jsem psal, kolama na zemi a anténou nahoře

0/0
14.7.2016 9:10
Foto

J11i67ř10í 70H21e46r23m25á85n59e67k 4686972202230

Pane Dřínku, máte pravdu. Ale za volanty sedí většinou svéprávní lidé a umí reagovat.

Já jsem byl "vybržděn" celkem dvakrát. Ale protože bylo zcela zřejmé, k čemu se schyluje, měl jsem opravdu fůru času reagovat.

Ale i případě, že reakce "vybržděného" je špatná, nehrozí podle mě žádné tragické následky.

Vždyť takových nárazů, kdy ve městě jeden vůz nedobrzdí a "zboří" vůz před ním jsou v celém státě určitě jednotky nebo spíš desítky případů denně.

Je to hnusný přestupek, má být důsledně trestán, ale není to nic, co by hrozilo zdecimovat naši řidičskou populaci.

0/−1
14.7.2016 9:26

V94á59c87l68a78v21e10k 15P15e45t67r 2595986793800

Fakt si to myslíte že nehrozí tragické následky?

+2/0
14.7.2016 9:29
Foto

J33i57ř46í 75H75e78r55m37á31n31e25k 4496472122110

V nějakém absolutně extrémním případě nepřipoutané osádky a dramatického rozdílu rychlostí ano

Ale on žádný z těch "vybržďovačů" zase není tak hloupý, aby se zabil. Má to dobře spočítané.

0/−1
14.7.2016 9:56

V63á78c97l40a66v13e16k 83P11e63t10r 2625946353530

Aha, takže když někdo vybrzdí kamion, ten to zašlápne v 80ti a Vy se budete zrovna v ten samý okamžik koukat do levého zrcátka abyste ho mohl předjet .... budete rád, jestli Vám zůstane hlava na krku ... a můžete mít k sedačce připnuté i vlastní šle ... tady totiž ani tak nejde o toho vybrzďovače či vybržďovaného ... ale to Vám asi nedojde, co;-)

+1/0
14.7.2016 11:49
Foto

J85i23ř44í 15H35e20r31m31á43n44e48k 4316652472620

To jsou nějaké fantazie. To si v praxi stát nemůže.

0/−1
14.7.2016 11:57

P71a62v12e13l 81K87u61l67a 2239764270725

Myslím, že pan Hermánek Vám vysvětlí, jak hluboce se mýlíte. Vybržďovači jsou podle něho jen nešťastné oběti neschopných, především pomalých, řidičů. :-)

+4/0
14.7.2016 7:38
Foto

I44v21a75n 26D60ř12í77n45e11k 5143412768897

pane Kulo, i Vám děkuji za nahlédnutí a za komentář, přeji hezký den

0/0
14.7.2016 8:47
Foto

J41i56ř63í 95H27e81r49m46á48n91e46k 4596902522640

Jenom malá poznámka: Tušíte, pane Kulo, proč by někdo měl pomalého řidiče vybržďovat?

Stále od Vás lákám popis takového jednání, ale Vy stále uhýbáte.

0/−2
14.7.2016 8:54

K33a55r31e37l 17K46ř85i19v67a27n 6870293875114

Kamiony by měly mít na všech dálnicích zákaz předjíždění.

Měla by se zavést i minimální rychlost. Asi tak 5 km/h pod maximální.

+1/−3
14.7.2016 7:20
Foto

I60v66a30n 35D22ř50í41n97e71k 5943942778357

pane Křivan, taky děkuji za nahlédnutí, ale s tím zákazem, s Vámi moc nesouhlasím, spíš bych řekl, že to je v lidech

0/0
14.7.2016 8:48
Foto

J95i29ř38í 65H68e59r22m21á55n82e14k 4686532552460

Pane Křivane, nedramatizujte prosím. Nejezdím teď už tak často, jako dřív, ale nemyslím, že by četnost předjíždění kamiónů klesla.

Takže je teď asi taková, jaká byla. Ale jeden kamión může být plný nákladu a druhý prázdný. A to má velký vliv.

Kamión skoro nikdy nepředjíždí pirátsky. Vždycky si počká na mezeru, no a pak to chvíli trvá. Je to tak strašné?

Mezitím pro něj můžete vymyslet všechna sprostá a urážlivá jména a on se za tu chvíli zase zařadí.

A co se stalo? Ztratil jsem dvě minuty? To stěží. Jsou jiná místa, kde ztratím daleko víc a ty dvě minuty se vlastně do výsledku vůbec nepočítají.

+1/−1
14.7.2016 9:07
Foto

P94a77v39e62l 61V44r86b34a 1256349778124

Ivane, vše souvisí se vším a toto je problém související se slušností, vzájemnou úctou i respektem. Podobné věci jsou alespoň podle mého názoru projevem úrovně národa. Jsem přesvědčený o tom, že potřebu takového chování má člověk s psychopatickou a nevyrovnanou osobností. Každopádně díky za článek, protože o tomto a podobných věcech se musí mluvit stále. Přeji hezký den.R^

+4/0
14.7.2016 6:17
Foto

I33v35a82n 35D42ř39í20n88e89k 5393612288697

Pavle děkuji za nahlédnutí a za komentář, a ano, o tom je tento článek, a taky přeji hezký den

+1/0
14.7.2016 8:46

J74a89r14o83s26l66a68v 94K93v12a92p65i42l 9256906184943

Vybržďování je většinou velmi nebezpečné a v podstatě zhovadilé jednání řidičů, jak píšete. Občas se snad používá oprávněně, když vás ten řidič potřebuje zastavit, že vám třeba rozbil okno nebo vidí na vašem vozu nějakou závadu, které jste si nevšiml, ale to jsou výjimky. Jinak jak píšete. Na druhé straně se ale také množí řidiči, kteří bezdůvodně brzdí provoz tím, že neodůvodněně jedou výrazně pomaleji než umožňuje nejvyšší dovolená rychlost a podmínky provozu. Často se mi to stává na trase Neratovice - Praha a opačně. Když třeba před vámi jede auto 60 či 70 km/h v přehledných úsecích za optimálních podmínek na silnici, kde je devadesátka, ale nemůžete ho předjet, protože v protisměru je hustý provoz, je to brnkání na nervy. Já sice v takovém případě za volantem brblám, ale nevyprovokuje mě to, k nějakým riskantním manévrům, raději jedu trpělivě za takovým autem, protože mi pár minut nestojí za to, abych riskoval kohokoli zdraví a životy, ale za chvíli jede za takovým "brzdičem" provozu kolona a některý netrpělivý či prchlivý řidič to nevydrží a začne riskantně předjíždět.

Uspěchaná doba je blbost. Takovou dobu dělají ti, co spěchají. Lidé nějak přestávají být ochotní k trpělivosti. Ale to vidíme i v jiných oblastech než jen v motorismu, ale tam je to životu nebezpečné a hlavně zbytečně riskantní.

+2/0
14.7.2016 0:57
Foto

I22v41a90n 56D88ř85í71n56e70k 5383422658567

pane Kvapile i Vám děkuji za nahlédnutí a za komentář, a samozřejmě přeji hezký den, a jak píšete, v provozu pokud možno málo těch co Vás brzdí, tedy jedou pomaleji než by mohli, ale ono ta pomalá jízda nemusí být způsobena tím, že někdo chce jet pomalu, ale třeba právě proto, že to uvedený řidič nezvládá, a na tom Vašem úseku se necítí na těch 90 km/h. Každopádně přeji hezký den

0/0
14.7.2016 8:56

J65a26r20o91s85l54a82v 49K98v67a18p17i38l 9326896694103

To já chápu, že si někdo někde netroufá na devadesátku, nejsem příznivcem nějaké šílené jízdy nebo závodění na silnici, ale psal jsem o rovných úsecích, nebo jen s mírnými zatáčkami. A kde jinde by měl jet těch devadesát? Dost pravidelný je přitom jev, že jede sedmdesátkou a pak před průjezdnou obcí přidá a prodeje ji osmdesátkou, což poznám, neboť se mi najednou poměrně rychle vzdaluje, když já obec projíždím padesátkou. Konečně manželka mi také vždycky říká, když brblám, že třeba rychleji jet nemůže. Na to právě namítám, že přes obec může.

Jednou jsem vezl auto do servisu a nemohl jet rychleji než čtyřicítkou či padesátkou a tak jsem zapnul blikačky a jel při kraji, aby ostatním řidičům bylo jasné, že jsem vlastně překážkou na cestě.

0/0
14.7.2016 9:13
Foto

I23v29a80n 93D27ř30í37n22e84k 5133412368547

pane Kvapile, to co popisujete to už je jak já říkám " o lidech " ale můj článek,, nebo přesněji mé články jsou spíše kolem aut nehodovosti, likvidaci apod. prostě co souvisí s auty. Ale pokud někdo jede jak popisujete na rovném useku povaleji a v obci rychleji?? tak o čem to vypovídá?? to už si sám umíte doplnit. Hezký den, kolama na cestě anténou nahoru.

0/0
14.7.2016 9:26

J37a36r38o46s46l76a54v 49K39v45a35p55i23l 9736816494603

Vám také hezký den. Psal jsem o tom, že takových řidičů přibývá, jak se mi aspoň zdá.

0/0
14.7.2016 9:34
Foto

I62v81a86n 70D25ř22í83n62e48k 5953822798107

ano přibývá, taky mám ten pocit

0/0
14.7.2016 9:40

J50a50r22o53s39l81a77v 90K85v22a24p59i83l 9836556484133

Já bych řekl, že to souvisí s klesající kvalitou výuky řízení v autoškolách. Řidiči pak vědí, že to moc neumí a jedou radši pomaleji. Ta obec, o které jsem psal, se jmenuje Kojetice - Tůmovka a silnice tam svádí projet ji rychleji. Vědí to i policisté a často tam řidiče kvůli rychlosti zastavují. Podle mého by tam klidně mohla být sedmdesátka, ale je tam zase přechod pro chodce, takže platí padesátka.

0/0
14.7.2016 9:46
Foto

J55i54ř71í 34H50e58r49m83á22n24e54k 4836972802710

Odporujete si, pane Kvapile.

Naříkáte, že je uspěchaná doba a že Vás někdo brzdí. Nejezdím tu trasu a nevím, zda opravdu někdo neodůvodněně jede 60 km/h.

To samozřejmě může být, ale pak Vy, jako člověk, který haní "uspěchanou dobu" by měl zachovat klid, pustit si rádio a užívat si té pomalé jízdy. Proč ne?

Před časem jsem četl, že v USA se řidiči při stání ve frontě seznamují se všei "čudlíky" na svém novém autě.

A nebo se taky zachovají jako Michael Douglas ve Falling Down.

0/−1
14.7.2016 9:00

J68a38r93o83s42l69a43v 10K71v68a76p69i71l 9216406384383

Já naříkám, že je uspěchaná doba? To jste vzal kde? O uspěchané době psal autor článku a na to jsem reagoval ve zvláštním odstavci, aby to nějaký pan Hemánek nemohl dávat do souvislosti s předchozím textem, že.

No a proč myslíte, že nezachovávám klid? Jestli jste četl dobře, co jsem napsal, tak je vám jasné, jak v autě reaguji. Vy si klidně pusťte rádio, mně hrající rádio v autě docela vadí (ale proboha si zase nemyslete, že z rádia vyšiluji) a já se uklidňuji zase brbláním nebo označováním takového řidiče hanlivými výrazy. Teď bych také rád nějaký takový výraz použil, když jsem si přečetl vaši reakci na můj příspěvek, ale kodex blogera a diskutéra mi to nedovoluje. Tak aspoň napíšu, že musíte za každou cenu hledat nějaké vnitřní rozpory v příspěvku a z pozice chytráka je napravovat. ;-)

0/0
14.7.2016 9:32
Foto

J24i44ř49í 37H18e74r10m90á72n69e27k 4666332162870

Já se, pane Kvapile, musím omluvit. Nečtu pozorně, "skenuji" a často mi vychází opak toho, co autor napsal.

Doufám, že jsem Vás příliš nerozčílil a ještě jednou se omlouvám.

0/0
14.7.2016 9:59

J41a52r89o54s88l70a15v 43K22v53a10p65i73l 9886776714803

Ale ne, to mě nesmíte brát tak vážně. Když se naskytne však příležitost, tak toho využiji. Chápete? ;-)

0/0
14.7.2016 10:01
Foto

J84i25ř69í 62H40e43r60m63á93n91e69k 4106252422480

V pořádku.

0/0
14.7.2016 10:23

L61u87d37m28i30l85a 49I67b18e11h36e82j18o19v35á 1121938968466

!Asi před 5-ti lety se nás /s naší Škodověnkou/ několikrát snažil vybrzdit řidič nadupaného auťáku. Když po několika marných nájezdech neuspěl, došly mu patrně nervy. Předjel nás na plné čáře s mohutným troubením, dupl na brzdu a my skončili málem v pangejtu. Nenarazili jsme do něj, bylo to ale "o fous". A vyřítil se z auta k nám. To už ale můj "kdysi zápasnický" manžel nevydržel a vyskočil proti němu v celé své výšce-a šířce. Nezapomenu, jak nagelovaný frajírek /se zlatým řetězem na krku/ mazal zpátky do svého auťáku. A to beze slov.

+3/−1
14.7.2016 0:44
Foto

I81v17a46n 34D10ř19í39n90e93k 5773452438967

paní Ibehejová i Vám děkuji za nahlédnutí a za komentář a samozřejmě přeji aby takových to situací na cestách bylo pokud možno co nejméně. Přeji hezký den

0/0
14.7.2016 8:58
Foto

J21i60ř14í 84H61e58r51m93á45n57e61k 4616132592520

Prosímvás, jak se Vás ten řidič "nadupaného auťáku" snažil "několikrát vybrzdit", když očividně jel za Vámi?

0/−1
14.7.2016 9:02

V54á67c89l74a12v77e60k 40P25e63t37r 2185896943550

Mistře, poposednout si, prečíst ještě jednou a ...

+1/0
14.7.2016 9:27
Foto

J88i72ř66í 39H71e56r14m50á49n45e54k 4516462592840

Ne, tentokrát jsem se nespletl. Špatně to napsala autorka:

"Asi před 5-ti lety se nás /s naší Škodověnkou/ několikrát snažil vybrzdit řidič nadupaného auťáku. Když po několika marných nájezdech neuspěl, došly mu patrně nervy. Předjel nás na plné čáře"

Samozřejmě, že se nesnažil je zezadu vybrzdit, ale předjet.

0/0
14.7.2016 10:02
Foto

I72v95a59n 86D45ř35í86n70e40k 5283602308877

ano máte pravdu pane Hermánku, pani Ibehejová to tak napsala, vybrzbil ji až když je riskantní jízdou předjel. No ale i to najíždějí nevím, jak to nazvat tlačení se na zadní část vozidla púřede mnou je stejný šlendrián jako to vybržďování, a zase to je o těch emocích, spěchu a co já vím o čem ještě

0/0
14.7.2016 10:14
Foto

J31i34ř50í 61H98e88r67m88á93n73e86k 4956492272490

Pane Dřínku, já mám velmi výkonné auto. Jedno z nejvýkonnějších zde v republice. Ovšem, je to dálniční limuzína, na sportovní jízdu málo vhodná.

A v sobotu jsme jeli z Moravy po silnici 11 směrem na HK. A v jednom místě je ta silnice v délce mnoha km plná serpentin v kopcích.

A na mě se opravdu nalepil (neviděl jsme v zrcátku jeho světla) jiný vůz.

Vím, jak to moje dálniční auto v zatáčkách špatně reaguje a navíc mi do 70 zbývají méně než dva roky a tak jsem prostě nic nedělal a jel svým stylem dál.

Nakonec mě ten mladík předjel (a nevybrzdil), ale mohu 100% potvrdit, jak protivné je to "šťouchání do zadku vozu".

I kliďas jako já, s dlouhým záznamem projetých km, znervózní.

0/−1
14.7.2016 10:31

V39á57c36l24a79v40e90k 40P58e13t58r 2295116113360

Vy jste konečně prodal toho 15 let starého bavora a koupil si Veyrona?

+1/0
14.7.2016 11:52



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.