Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

já mám "svého" automechanika a když jsou problémy, stačí zavolat.

Tihle lovci to na mně zkoušeli také, nebavil jsem se s nimi a oni brzo odtáhli.

0 0
možnosti
Foto

Tady je řeč o bouračce a ne o poruše. A také snad nejezdite jen okolo baráku.

0 0
možnosti
Foto

Kamarád měl "smrťák". Ne jeho, to by mi to už nehlásil.

Ale někde u Třemošné na něj ze zatáčky vylítlo auto s párem mladých lidí a zatímco pro něj to byl čelní náraz s minimálními následky pro zdraví osádky (on a manželka).

Tak pro osádku toho vozu, který do nich narazil bokem byly fatální. Jeden exitus určitě, s druhým si nejsem jist.

Samozřejmě, přijela asistenční služba, a po vyšetření nehody jim dala náhradní vůz. Byl jsem u toho, když mu před firmou předávali jiné náhradní vozidlo, typ už jsem zapomněl.

Ale řeč šla o tom, že pojišťovna jim proplatí za náhradní vůz asi 800,- Kč/den a je ochotna to platit asi 3 týdny (přibližné hodnoty).

A o nabourané auto pojišťovna uspořádala internetovou aukci a výherce si pak ten vrak od kamaráda koupil.

Neviděl jsem žádné intenzivní známky jeho nespokojenosti. Probíhalo to asi tak, jak bych očekával, to ale nemusí být vždy ten případ.

Auto se tak asi za rok a půl té asistenční firmě zaplatí a cena, za jaké ho prodají je čistým ziskem.

0 0
možnosti
Foto

R^ Nic nového. I propojení jsou známá. A možnosti techniky. Jeden ,,risívr" stačí a stále sledovat hlášení. Nehodovky, policie, záchranky, hasičů. A je to ,,rejžák". O napojených ,,pojišt´ovácích" ani nemluvě:-/ Až po ,,nezištné" vymáháni pohledávekRv

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS